‘Wat uw klanten u niet vertellen… en uw managers niet weten’ werd voor het eerst gepubliceerd in 1995. Vanaf de eerste druk is het wereldwijd een inspiratie voor directeuren en managers en is meer dan 130.000 keer verkocht. Het beschrijft Tenacity’s gestructureerde methode waarmee bedrijven de klanten behouden waarvoor ze zo hard gewerkt hebben om ze te contracteren.

Dit baanbrekende boek heeft de nieuwe standaard neergezet voor accountmanagement en klantbehoud. De beschreven methode beschermt voor meer dan €23 miljard aan managed service contracten.

Wij delen onze kennis graag. Vraag hier uw gratis eigen boek aan en zet een enorme stap in winstgevende groei. Zó wordt u de leidende organisatie in uw branche.  Laat ons hier aan de rechterkant weten waar wij uw boek naartoe mogen sturen.

Als uw graag meer wilt weten of ondersteuning wilt in uw organisatie, dan staan we uiteraard voor uw klaar. Neem gerust contact met ons op.

(Dit boek is in het Nederlands. Voor een boek in het Engels klik hier.)

    Hier is wat onze klanten zeggen over dit boek …

    “For us at Philips, Clients for Life is the best, simple, yet structured process to make sure we’re constantly delivering Relevant Value to our clients. It helps us decide what Right Clients are, and what Right Terms are, against which they should be contracted. This way we know all clients are aligned with our capabilities and strategy. We are sure we can live up to their expectations. Always!”
    – Marie-France Crevecoeur, General Manager Services Professional Philips Lighting

    “Clients for Life helpt ons doel te bereiken: 100% van onze klanten kiest iedere keer weer voor Start People vanuit de waarde die zij ervaren in de samenwerking. Heeft u eenzelfde ambitie? Dan beveel ik dit boek van harte aan. Dan leest u ook waarom volgens ons dit doel begint bij het bewust kiezen voor klanten die goed bij ons passen.”
    – René Nijkamp, General Manager Sales & Accountmanagement Start People