Meer dan 30 jaar geleden is Tenacity ontstaan uit een opdracht om te achterhalen waarom klanten werden verloren. In persoonlijke interviews met beslissers van de klanten, kregen we regelmatig te horen: “Als jullie deze vragen nu eens een jaar eerder hadden gesteld en er dan wat mee hadden gedaan, dan waren we nu waarschijnlijk nog nu klant geweest.”
En dit bleek ongelofelijk waar! Diepgaande persoonlijke interviews door een onafhankelijke derde over de waarde perceptie van klanten blijken keer op keer onmisbaar in contractbehoud en het ontwikkelen van winstgevende samenwerkingen. Bekijk eens wat onze klanten zeggen in de video’s hiernaast.
Wat uw interne rapporten over verloren offertes of het verlies grote klanten ook zeggen, het is zelden een kwestie van prijs!
Het beste instrument voor objectieve informatie van grote klanten
Iedere organisatie heeft klanten die ze zich gewoonweg niet kan veroorloven om te verliezen. Maar ieder organisatie heeft ook een bepaalde mate van interne vooringenomenheid die blinde vlekken oplevert. Het kenmerk van een blinde vlek is dat je niet weet dat je hem hebt.
FreshEyes zijn bij uitstek de instrumenten om deze blinde vlekken te ontdekken die je met geautomatiseerde onderzoeken niet naar boven haalt.
Het is een instrument om de waardeperceptie van klanten te onderzoeken waarop klanten hun toekomstige beslissingen baseren. We bevragen niet allen prestaties uit het verleden, maar bespreken relevante verwachtingen over de toekomst. Zo krijgen we een zeer precies inzicht in de kansen en bedreigingen bij een account.